środa, 16 lipca 2014

ŻYCIE ... :-))))) .............. Biegnę Do Ciebie
 Wiem, że kiedy na mnie patrzysz
 Jest tak wiele rzeczy, których nie widzisz
 Ale jeśli bys poczekał
 Wiem, że znalazłbys w moim sercu
 ...
 Dziewczynę, która się czasem boi
 Która nie zawsze jest silna
 Czy nie widzisz mojego bólu
 Czuję się taka samotna...
 Chcę do Ciebie biec
 Chcę do Ciebie biec
 Czyż nie trzymałbys mnie w swoich ramionach i uchronił przed krzywdą?
 Chcę do Ciebie biec
 Ale jeśli przyjdę do Ciebie
 Powiedz mi zostałbyś
 Czy może uciekł...
 Każdego dnia, każdego dnia udaję
 Kogoś pod ciagłą kontrolą
 Ale nocą wracam do domu i przekręcam klucz
 Nie ma nikogo, nikogo nie obchodzę
 Och jaki jest sens próbowania ciężko znaleźć swe sny
 Bez kogoś z kim można by je dzielić
 Powiedz mi co to znaczy...
 Chcę do Ciebie biec
 Chcę do Ciebie biec
 Czyż nie trzymałbyś mnie w swoich ramionach i uchronił przed krzywdą?
 Chcę do Ciebie biec
 Ale jeśli przyjdę do Ciebie
 Powiedz mi zostałbyś
 Czy może uciekł...
 Nie uciekaj, nie...
 Potrzebuję Cię tu... potrzebuję Cię tu byś wytarł me łzy
 Zabrał strach
 Gdybyś tylko teraz wiedział jak bardzo chcę do Ciebie biec
 Wiesz... chcę do Ciebie biec
 Czyż nie trzymałbyś mnie w swoich ramionach i uchronił przed krzywdą?
 Chcę do Ciebie biec
 Ale jeśli przyjdę do Ciebie
 Powiedz mi zostałbyś
 Czy może uciekł................ :-)))))))))))))))))) http://www.youtube.com/watch?v=h9rCobRl-ng&NR=1&feature=endscreen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz