środa, 16 lipca 2014

Każdy mur jest do przeskoczenia!
 Sytuacja jest wg mnie bardzo podejrzana.Jestem apolityczna,ale to sie dzieje w kraju jest mi bardzo bliskie.
 Wszystko wydaje mi się podejrzane-a w szczególności Zamach na gmach Sejmu. Proszę dobrze się zastanowić. Media jak media nie mówia całej prawdy. Zagranica jeszcze-milczy.Jest tu wiele nieścisłowosci i pytań na które nie znam jeszcze odpowiedzi. Sytuacja wydaje mi się patowa.
 To ciekawe, że akurat w momencie, gdy premieru Tusku ma negocjować forsę dla Polski - tyle odwracających uwagę zdarzeń się nasiliło: rzekomy zamach na sejm, postawienie ostatniego niezamordowanego Kaczyńskiego przed Trybunałem Stanu...

 Założę się, że Tusk przegra sprawę polską w Brukseli i wie o tym z góry, dlatego robi dym w Polsce, aby nie było widać jego porażki gdy wróci sromotnie z Brukseli...
 Takie jest moje na dzień dzisiejszy zdanie.

 A Wy jak sądzicie??Właśnie-odważnych zapraszam do wypowiadania sie na w/w temet.Zapraszam-nie bójmy się-Wszyscy chcemy poznać _ Prawdę ! Ja -tak !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz