niedziela, 20 lipca 2014

Chwila to słowo wręcz okrutne
 Bardzo krótkie, a także smutne..
 Chwilą nikt z nas się nie nacieszy
 Chyba że w blasku fleszy ..

 Można połączyć nawet chwil kilka
 Aby z zagrody przegonić wilka
 Odwagi nabrać i być stanowczym
 Udać przez chwilę ,że jest się łowczym

 Chwila cudowną też się wydaje
 Kiedy po nocy się budzi i wstaje
 Żyję ,wiec jestem i to mnie cieszy
 Że nie muszę być w blasku fleszy....

 Chwilami gdy ktoś mnie zezłości
 To kreślę strofy dla przyjemności
 I uspokaja mnie twórcza wena
 Wyrazy rosną , ja się nie zmieniam

 Szczęściem są chwile , jakie są dane
 By szczerze kreślić ,a są pisane
 Przez dłuższą chwilę strofy tworzyłem
 Szczęśliwy jestem ,że je ułożyłem

 Chwila za temat mnie posłużyła
 Wyrazem w wierszu też moim była
 Chwil takich więcej mieć musiałem
 Jak główkowałem i wiersz pisałem..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz