środa, 11 grudnia 2013

11 marca 2012


Jedna łzę Ci wyślę , łzę tęsknoty. Jeden włos , ten co o dotyk Twój prosi. I jeden uśmiech taki smutny. I jedno serce moje, Takie Twoje , że aż obce.

 Każdy nowy dzień jest kwiatem Który zakwita w naszych rękach Tam gdzie się kocha, nigdy nie zapada noc. Serce to cząstka człowieka, Które tęskni, kocha i czeka.
 [Adam Mickiewicz]

 Mężu mój miły, ty już leżysz w grobie, A ja trwam jeszcze na świecie po tobie. Ale co żywe, umrzeć bym wolała, Bom tylko na płacz wieczny tu została.
 [Jan Kochanowski]

 Jak struna gitary gdzieś zagra w oddali, A potem umilknie, choć drga, Tak serce moje z początku się żali, A potem umilknie choć łka.

 Brakuje mi Twojego spokoju, Napięcia serc, Niepokoju bliskości, Po prostu brakuje mi Ciebie.

 Znam Cię już wieki całe Myślę o Tobie i tęsknię do Ciebie. W każdy zmierzch i noc czekam Może przyjdziesz, może zjawisz się A jeśli nie to sam Ci powiem, Że myślę o Tobie i tęsknię do Ciebie. Rzecz tylko w tym, że ja nie wiem Kim dla Ciebie jestem ...

 Chciałabym uciec od Ciebie Jak Kopciuszek I pozostawić jedynie maleńki pantofelek tęsknoty. Chciałabym, żebyś zachował go Na pamiątkę. Mnie nie szukaj bo nie znajdziesz Ja nie istnieję Jak Kopciuszek ...

 Kocham się w Tobie wciąż i bez nadziei, Po nocach tęsknię i szlocham, I mimo że miłość jest tak beznadziejna Jednak Cię kocham. Czemu Cię kocham ? - nie wiem. W mym sercu płonie ogień miłości I nic go już nie zgasi oprócz wzajemności. I Ciebie to spotka, zakochasz się szalenie, Lecz nikt Twych uczuć nie odwzajemni Wyśmieje się z Twojej miłości I wtedy ma miła zobaczysz, zrozumiesz, Co to znaczy kochać bez wzajemności.

 Blady księżyc krąży po niebie, maluje wzory na ciemnym tle, moje serce tęskni do Ciebie, a usta szepczą: Ja kocham Cię!

 Bez Ciebie tak pusto I oczom, i ustom , Śmiech schował się w kącie i śpi. Wieczory się dłużą , A ich jest tak dużo. Nikt bliski nie puka do drzwi. Bez Ciebie jednego , Tak wiele jest złego , Smutno i płakać się chce. Mijają soboty , Pamiętaj więc o tym , że komuś bez Ciebie jest źle !

 Kiedy nie ma Ciebie, Smutno płynie czas. Nie ma gwiazd na niebie, Nawet księżyc zgasł, Ciągle pada deszcz, Wolniej krąży ziemia, Płaczą gałęzie drzew. Kiedy Ciebie nie ma, Smutek pada cieniem Na pola i lasy. Kiedy nie ma Ciebie, Nie ma Twoich słów, Tylko są marzenia. Kiedy ujrzę Cię znów?

 Moje marzenia bez Ciebie , nie są marzeniami . Moje sny bez Ciebie , nie są snami . Moje życie bez Ciebie , nie jest życiem . Nawet ja sama bez Ciebie , nie jestem sobą ..

 Smutne jest życie w nieszczęściu Kiedy się płacze i szlocha Lecz trudniej żyć bez kogoś Kogo się naprawdę kocha

 Czemu oczy moje smutne, czemu usta moje drżą? Powiedz czemu łzy okrutne wciąż na rzęsach moich lśnią? Moje oczy ciągle smutne usta ciągle drżą. Jakie siły złe, okrutne łez powodem moim są?

 W ten cichy, pogodny wieczór, Gdy gwiazdy świecą na niebie. Ja pełna tęsknoty Piszę ten list do Ciebie.

 Leżę w łóżku i myślę o Tobie. Czy było nam źle, czy dobrze ? Jesteśmy od siebie tak bardzo daleko. Odcięci wstęgą - błękitną rzeką. Myślami czekam na każde Twoje słowo. Lecz Ty zostałeś dla mnie ozdobą. Ty jesteś jedyny, wspaniały I kocham Cię bardzo mój kochany. We śnie przyszedłeś do mnie. Czy wiesz co to dla mnie znaczy ? Bo ja tęsknię ogromnie. Tak bardzo chciałabym Cię znów zobaczyć...

 Smutne są słowa, gdy giną bez końca. Smutna jest miłość, gdy ból się uśmiecha. Smutne są oczy, gdy nienawidzą słońca. Smutne jest serce, gdy tęskni do Ciebie bez końca.

 Czegoś mi brak, czegoś pięknego.. Dotyku warg, uśmiechu Twego. Twych miłych pieszczot słodkich, jak miód, Oczu kochających, dźwięku Twych słów. Twej obecności, ciepła, oddechu, Twej miłości, żartu, uśmiechu. Brak mi wszystkiego. Więc pocóż żyć ? Chyba tylko dlatego, by z Tobą wiecznie być !

 Okropna jest tęsknota, Gdy myśl wciąż do Ciebie ucieka, Gdy myśl jest już przy Tobie, A droga do Ciebie daleka. Weź tą kartkę w swoje ręce I zasłuchaj się w piosence. A ona Ci przypomni czas, Kiedy miłość łączyła nas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz