czwartek, 24 kwietnia 2014


1 komentarz:


  1. Tylko kamień potrafi samotnie i uparcie
    trwać: ... więc jestem kamieniem!
    Tylko drzewa potrafią samotnie i dumnie
    czekać: ... więc jestem drzewem!
    Tylko ptaki potrafią samotnie i radośnie
    śpiewać: ... więc jestem ptakiem!
    Tylko wiatr potrafi samotnie i swobodnie
    gonić: ... więc jestem wiatrem!
    Tylko woda potrafi samotnie i cichutko
    płynąć; ...więc jestem wodą!
    Tylko ogień potrafi samotnie i żarliwie
    płonąc: ... więc jestem ogniem!
    Tylko czas potrafi samotnie i niezauważalnie
    przemijać: ... więc jestem czasem!
    Tylko myśli potrafią samotnie i wytrwale
    marzyć: ... więc jestem myślą!
    Tylko serce potrafi samotnie i szalenie
    kochać: ... więc jestem sercem!
    Tylko dusza potrafi samotnie i bez słowa
    cierpieć: ... więc jestem duszą!
    Tylko człowiek potrafi samotnie i stale
    wybaczać: ... więc jestem człowiekiem?
    więc jestem !

    OdpowiedzUsuń