sobota, 30 listopada 2013

"To nie życie, lecz ludzie sami nawzajem stwarzają sobie piekiełko na ziemi..."
 Niestety coraz częściej takie piekiełko otacza i mnie. Oczywiście nie będę siebie idealizować, bo ideałem nie jestem, ale staram się być szczera wobec sebie i wobec innych. Nie wszyscy jednak tak potrafią. Co gorsza, owa szczerość obraca się często przeciwko mnie. Czasem też wmawia mi się cele lub zamiary, które w rzeczywistości są tylko wymysłem kogoś kto szuka wszędzie intryg. Na dłuższą metę jest to bardzo męczące i tworzy chorą atmosferę. No cóż, pozostaje mi przetrwać to wszystko i pozostać w tym wszystkim sobą.
 Smutny jest fakt, że zamiast cieszyć się życiem, światem, cieszyć się sobą stwarzamy chore relacje, które nam to życie uprzykrzają.




 Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz