piątek, 22 listopada 2013



Mówią, że w życiu nie ma ideałów
Że życie składa się z serii banałów
Mówią, że nie ma sensu w staraniu
A ja nie widzę sensu w takim bajaniu
Ja już szczyt szczęścia osiągnęłam
Kiedy nadarzyła się okazja to po nie sięgnełam
I nie żałuję tego com chętnie był uczyniła
Bo za szczęście nie będę przecież się winiła
Ale nie szukałam szczęścia dla siebie
Tylko dla Anioła co zamiast w Niebie
Na ziemię sfrunął i jest teraz ze mną
A to, że jest przy mnie jest rzeczą pewną
Gdy spoglądam w Twe oczy, widzę gwiazdy
Które na ich powierzchni lśnią swym blaskiem
Dając nadzieję i ciepło sercu memu
I dobry początek uczuciu naszemu
Każdego dnia i każdej nocy dziękuję za Ciebie
Bogu i ludziom, bo wtedy gdy byłem w potrzebie
Ty zjawiłeś się u wrót mojego żywota
Bez Ciebie nie byłoby mnie i nie dziwota
Bo po co miałabym żyć bez kogoś takiego jak Ty?
Bez ciebie, wszakże świat byłby pusty i zły!
Dlatego choć nie do końca uczucia swe pojmuję
Wiem, że kocham Ciebie i gorąco dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz