środa, 20 listopada 2013

1. Masz jakieś motto życiowe?



2. Łapiesz złotą rybkę, jak brzmią Twoje trzy życzenia?
1.Aby ludzie stali się kochającymi istotami,wtedy nie było by wojen i nie cierpieli by niewinni
2.Rozwiązanie takiego problemu głodu .
3. Więcej pytań :p
3. Co chcesz zrobić przed śmiercią?

4. Co najbardziej kojarzy Ci się z Twoim dzieciństwem?
Przede wszystkim ludzie z którymi dziś nie mam kontaktu,brudne ubrania,wieczorynka,wyjazdy z rodzicami :)
5. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
Bez muzyki,to ona nadaje sens mojemu życiu  :D
6.  Najgorszy oraz najlepszy film i książka Twoim zdaniem?
Kocham kino,ale najbardziej poruszył mnie chyba film pt."Ostatnia Piosenka" i "3 metry nad niebem"
Najgorszy to chyba Kac Wawa
Wszystkie książki Nicholas"a Sparks'a  <3 Najgorsza to jakaś lektura pewnie :p
7. Pierwsze co robisz po wstaniu z łóżka?
Sprawdzam godzinę :)
8. Co jest Twoją największą wadą a co zaletą?
Zaletą to że potrafię walczyć o coś na czym mi zależy ale nie po trupach do celu
Wada - gdy jestem zła mówię co mi przyjdzie na język i przez przypadek obrażam ważne dla mnie osoby :<
9. Czym jest dla Ciebie Twój blog?
Oderwaniem od codzienności,tu mogę pisać co myślę na dany temat :)
10. Jaki prezent ucieszył by Cię najbardziej?
Jakiś od serca np.album ze zdjęciami <3
11. Ulubiona forma spędzania czasu?
Plaża ♥♥♥

1 komentarz:

  1. Motto zyciowe londuje na tapecie mojego telefonu... Bedzie waparciem mojej okropnej sesji w tym semestrze. 3 poprawki :(

    www.smaczniezdrowoblog.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń