czwartek, 3 października 2013

Tak mi przykro............

Jestem straszną niezdarną, bez przerwy się potykam i o coś obijam, miałam już połamane obie nogi i obie ręce.
Jesień jest moją ulubioną porą roku, nie znoszę za to lata i upałów.
Jak byłam mała marzyłam o tym by pracować w kiosku.
Panicznie boję się igieł, np. jak idę do dentysty wolę cierpieć niż dostać znieczulenie. Pająki, robaki, węże, krew i inne tego typu rzeczy za to kompletnie mnie nie ruszają.
Marzę o zrobieniu tatuażu, od dawna mam wybrany wzór i miejsce ale moja niechęć do igieł jak na razie skutecznie mnie powstrzymuje od jego wykonania.
Jestem punktualna. Zawsze wychodzę z domu kilka minut wcześniej niż trzeba byleby tylko się nie spóźnić. W rezultacie wszędzie jestem za wcześnie
Interesuję się historią, zawsze mam pod ręką jakąś książkę historyczną, uwielbiam też filmy tego typu. Trochę żałuję, że nie zdecydowałam się na takie studia ale kto wie, może jeszcze kiedyś
Gdy byłam w podstawówce moi rodzice byli wzywani do szkoły bo ciągle rysowałam trumny i cmentarze
Moim ulubionym serialem wszech czasów jest "Miasteczko Twin Peaks"
Wydaje mi się, że nie sprawiam dobrego pierwszego wrażenia. Wielu moich dobrych znajomych mówi mi, że początkowo średnio mnie polubili.
Niestety uwielbiam niezdrowe rzeczy, lubię też bardzo naszą polską kuchnię: flaczki, pierogi, bigos, gołąbki czy żurek. Staram się od jakiegoś czasu z tym walczyć i nie jeść tak tłusto.
Wiele osób zwraca uwagę na mój głos, jest permanentnie zachrypnięty i raczej niski. Teraz go lubię ale kiedyś bardzo mi się nie podobał.
Marzę o tym by mieć kota Sfinksa
Uwielbiam dźwięk skrzypiec, mogłabym ich słuchać i słuchać.
Jestem strasznym śpiochem, 7-8 godzin snu to dla mnie minimum.
Od wielu lat nie ma u mnie w domu telewizora. Wcale za nim nie tęsknie i nie planuję zakupu.
Paliłam papierosy 6 lat, na początku tego roku rzuciłam z dnia na dzień i na szczęście już kompletnie mnie nie ciągnie do palenia.
Nigdy nie bałam się Buki
Mam bardzo dobrą pamięć do wydarzeń, ludzi i miejsc np. pamiętam wiele rzeczy ze wczesnego dzieciństwa.
Nigdy nie maluję ust ale zawsze mam pomalowane paznokcie.
Mniej więcej do 5 roku życia miałam fryzurę "na chłopaka" i ciągle słyszałam jaki ze mnie piękny chłopiec
Moim największym kompleksem jest moja cera, zawsze zazdroszczę dziewczynom z piękną skórą.
Odkąd pamiętam nie znoszę napojów gazowanych, coca-coli czy innych nie piłam już parę lat.
Mam uczulenie na komary, w te wakacje mnie tak pogryzły, że wylądowałam na pogotowiu.
Gdybym miała wybrać jedno miejsce na ziemi w jakim chciałbym mieszkać była by to z pewnością Anglia. Uwielbiam angielską kulturę, architekturę i historię.
Jedyny film na jakim płakałam to mój ukochany "Forrest Gump"
Mniej więcej od gimnazjum noszę tę samą fryzurę. Czasem eksperymentuję z kolorem (miałam już na głowie chyba każdy) ale cięcie zawsze zostaje to samo.

I to by było na tyle. Jeśli zrobiłyście tan tag u siebie koniecznie dajcie znać



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz