wtorek, 10 września 2013






Mama i Tata. Oni. Są dla mnie najważniejsi na świecie !
..Z wiekiem to doceniam .. NAPRAWDĘ.
i mimo kłótni, często żałuję tych wypowiedzianych słów niepotrzebnie
a takich jest dużo. Zaczynam też rozumieć ich opiekuńczość, którą sama
odbierałam jako "nadopiekuńczość"..

Mimo kłótni (które zdarzają się w każdej rodzinie) wiem,
że za jakiś czas i tak będę się do nich odzywać..
i wiem, że pomogą mi w każdej sytuacji.
Mimo, że często wtrącają swoje racje ! które też często są naprawdę słuszne ;p
-- -- -- -- -- -- --

Cieszę się, że ciągle przy mnie po prostu są
-dziękuję im za wspaniałe dzieciństwo, za wszystkie wspólne wyjazdy, wakacje,
wypady na koncerty itp.
Świetnie wspominam moje dzieciństwo i coraz częściej staram się je (sobie) przypominać,
co by czasem nic nie uciekło z pamięci.

Nigdy w życiu ! przez 20 lat nie wstydziłam się moich rodziców.
Są "superowi" ..mają konto na "fejsie", oglądają filmy na yt,
lubią jeździć na koncerty śląskie czy też tych wokalistów "na topie"..
Lubię z nimi grillować i bardzo się cieszę, że tak polubili mojego G.


Najbardziej dziękuję im za to, że dbali o to -abym miała jak najlepszy kontakt
z moją Prababcią ! że od małego zostawiali mnie u niej na wakacje.
..Że tak więź trwa do dziś, mimo iż Omcia jest już po tej lepszej (podobno) stronie..
Myślałam ostatnio o tym, że muszę to napisać.
Chcę to mieć tutaj ! Rodzice dali mi życie i zawsze będę im za to wdzięczna.

*Dziękuję, że pozwolili mi uczęszczać przez tyle lat na traningi Taekwon-Do,
zdając sobie sprawę, że czasem po zawodach wrócę poobijana.
*Dziękuję, że posłali mnie do Szkoły Muzycznej i mogłam spełnić swoje marzenie
i marzenie Prababci, grając na gitarze klasycznej.
*Dziękuję za wszystko. Dosłownie.

.. za mnóstwo wspaniałych chwil !
..są też takie, które zatrzymam tylko dla siebie. Nigdy o tym nie zapomnę.

Wiem, że przed nami jeszcze mnóstwo dni i kłótni również ;p
..ale i tak bardzo mocno Kocham Moich Rodziców !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz