środa, 28 maja 2014

„Marzenie – dialog” – przeczytane na FB

28 kwi
Marzenie – dialog
- Spróbuj… – szepnęło Marzenie.
- Co?! Znowu?! – zdenerwowało się Doświadczenie.
- Ha! Znów wszystko przeze mnie, – uśmiechnął się Powód.
- Nie! Przeze mnie! – zaprotestowała Pycha.
- A może nie trzeba… – wyszeptała Ostrożność.
- Oto jestem! – oznajmiła Stanowczość.
- A dokąd to beze mnie? – zapytało Upojenie.
- Bez ciebie to donikąd, – odpowiedział Spokój.
- Może lepiej jutro…? – zainteresowała się Wątpliwość.
- Teraz albo nigdy! – zripostował Upór.
- Byle nie tak jak wczoraj, – uprzedziła Codzienność.
- To co było wczoraj już się nie powtórzy, – uspokoiła Głupota.
- Wszystko będzie inaczej, – skłamało Przeczucie.
- Coś mi to przypomina, – zamyśliła się Pamięć.
Marzenie wstało i wyszło…

Marzenie – dialog- Spróbuj… - szepnęło Marzenie.- Co?! Znowu?! – zdenerwowało się Doświadczenie.- Ha! Znów wszystko przeze mnie, - uśmiechnął się Powód.- Nie! Przeze mnie! – zaprotestowała Pycha.- A może nie trzeba… - wyszeptała Ostrożność.- Oto jestem! – oznajmiła Stanowczość.- A dokąd to beze mnie? – zapytało Upojenie.- Bez ciebie to donikąd, - odpowiedział Spokój.- Może lepiej jutro…? – zainteresowała się Wątpliwość.- Teraz albo nigdy! – zripostował Upór.- Byle nie tak jak wczoraj, - uprzedziła Codzienność.- To co było wczoraj już się nie powtórzy, - uspokoiła Głupota.- Wszystko będzie inaczej, - skłamało Przeczucie.- Coś mi to przypomina, - zamyśliła się Pamięć.Marzenie wstało i wyszło… autor: Po Pierwsze Ludzie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz