piątek, 16 maja 2014

:}

Dzisiaj dostałam list,z którym chę się z Państwem treścią tego "pisadła" podzielić :}:} hihiiiiiiiiiiii
„Późno zrozumiałem swoje błędy. Nawet nie jestem pewien czy zrozumiałem je wszystkie. Wiem, za to, że życie bez Ciebie straciło kolory. Nic nie jest już takie jak było. Wszystko zmieniło się na gorsze. Gdzie się nie ruszę widzę Ciebie. Żyje ze świadomością, że utraciłem kobietę swojego życia. To takie moje małe piekło na ziemi , bo niebo zabrałaś Ty… Ty byłaś niebem. Otworzyłaś mi oczy na wiele spraw, tylko że ja te swoje oczy otwierałem jak dziecko do zapuszczani kropli…

Mam tylko jedno życie i chce spędzić je z Tobą. Nie wiem czy się zmienię, ale wiem, że będę zwracał uwagę na sprawy, których nie zauważałem lub omijałem, bo liczyłem na to, że po prostu będzie dobrze. Tęsknię za Tobą jak oszalały. Chcę trzymać Cię w swoich ramionach tak jakbym trzymał cały świat, bo Ty jesteś moim światem. Gonia Kocham Cię – Twój Krzysiek”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz