sobota, 18 stycznia 2014

Zwracam się z prośbą o pomoc. Proszę nie udostępniać moich zdjęć innym osobom, część z nich są moją własnością prywatne i zastrzegam sobie prawo do ich kopiowania. Profil wg logowania powinny być widoczny tylko mnie a nie innym. Gdy uznam za stosowne lub będę czuła potrzebę kontaktu z innymi znajomymi/w tym z grupą/ osobiście prześlę na ich konto. Proszę o zablokowanie profilu, tak aby nie był dostępny dla innych. Zaznaczyłam,że "Tylko ja" a moje fotografie są widoczne na innych profilach, czego sobie osobiście nie życzę. W obrazach i muzyce jest zamknięta część mojego prywatnego życia- i proszę nie naruszać mojej prywatności. Dziękuję Google i innym

1 komentarz:

  1. Zablokowano mi dodawanie ulubionych zdjęć na koncie-nie rozumiem dlaczego???

    OdpowiedzUsuń