piątek, 29 sierpnia 2014

Ponownie dostałam ostrzeżenie. Nie dziwi mnie to prawdziwe oblicze tego człowieka mnie przeraża.
To prostak, zwykły cham.
Dowartościowuje  się i czuje kimś kogo trudno nazwać podobnym do ludzi.
To nie jest w tej chwili tak istotne.
Bardzo się zdenerwowałam i bardzo żle się czuję.
Jest prawie rano, nie mogę usnąć-tak bardzo boli mnie serce.
Jestem chora. Wypadaja mi zastawki z serca z objawami klinicznymi.Ciężka  dolegliwość: traci się oddech, zawroty głowy, robi mi się słabo , do tego ból w klatce piersiowej promieniujący ku mostkowi oraz drętwienie lewej ręki.  Naprawdę czuję się bardzo żlę. Boję się, może to ostatnie moje słowa? Nie chcę umierać. Kocham życie. Świat jest piękny, każdy dzień,każdy poranek.Boli mnie głowa. Tak... mogą to być moje ostatnie słowa same do siebie,ale nie tak nie teraz.. nie tan czas. Poza tym zna hasło do komutera i to wszystko zniknie... wykasuje.
Mam hakera w komputerze.
Jest to jeden z pracowników Fb. Niestety nie wiem kto. Podejrzewam,ze ma na imię Jan, ale używa wielu kont  pod różnymi awatorami. Podobno obrażam jego znajomych, których nawet nie znam. Tak naprawdę nie wiem nawet o kogo chodzi. Myślę,ze to jego kochanka Eva pracująca w Niemczech jako opiekunka  starszych ludzi. Miałam go tylko za dobrego znajomego/pomyliłam się/ Okazał się największym moim wrogiem. Zastraszył mnie dzisiaj ponownie blokadą na Fb,który jest jedyną formą kontaktu z moim synem i niektórą Rodzina oraz moimi byłymi uczniami Wkleję .. mam problemy z pisaniem... cyt "o nic nieraz drążysz temat którego tak naprawdę nie ma,nie ruszaj moich znajomych,bo się rozstaniemy,ja nie ruszam Twoich .Już raz się przypieprzyłaś do jednej osoby i ją obraziłaś,wtedy postanowiłem nie interweniować,ale teraz narazie proszę,rozmawiajmy o sobie,o swoich sprawach a nie o innych." koniec cytatu. Boże chroń mnie przed takimi ludżmi Podejrzewam,ze to on włamał mi się do komputera/choć nie jestem pewna. Muszę w końcu rozwiązać ten problem. Tak dalej być nie może.Człowiek się tak często myli w stosunku co do innych ludzi. Nikogo nie szukam. Może moje dzisiejsze żarty odebrał poważnie? On jest dla mnie nikim. Niech tylko zostawi mój komputer i mnie w spokoju.
Bardzo żle się czuję. !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz