czwartek, 13 lutego 2014

Witam. Zbliżają się Walentynki, a ja cóż D bez idola:} Moze i mi się od niektórych panów też coś dostanie :} Dlatego pozwoliłam sobie wkleić poniższy wiersz. :}
 Pocałuj mnie czasem
 ot tak
 bez powodu
 z rana
 wieczorem
 w kuchni przy obiedzie
 gdy siedzę i milczę
 gdy śpię nawet
 kiedy Ci smutno, wesoło
 gdy mnie pragniesz na zabój
 i gdy jesteś słaby
 bo słońce na niebie
 bo deszcz zaczął padać
 bo nie wiesz, co powiedzieć
 byle kiedy
 po prostu
 z serca
 dla zabicia czasu
 gdy nudny film w TV
 bo rozlane mleko
 bo telefon dzwoni...
 i nie wiesz od kogo
 gdy smutek w Twym sercu
 gdy dzika radość
 w tańcu
 przy piwie
 w drzwiach "przelotem"
 gdy ktoś Cię wkurzy
 i gdy rozśmieszy
 bo cisza i pustka
 bo zbyt wiele ludzi
 Pocałuj mnie czasem
 bylebym tylko
 nie zmieniła się...
 w powietrze

 Autor anonimowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz